Warunki reklamacji w sklepie MonCraft

Poniżej znajdują się warunki w sklepie http://moncraft.j.pl oraz instrukcje jak złożyć reklamacje.

  1. Warunki reklamacja w sklepie MonCraft
    1. Sprzedawcą jest serwer minecraft Pixelmon MonCraft, ze stroną pod adresem http://moncraft.j.pl
    2. Kupujący dalej zwany Użytkownikiem, musi być pełnoletni żeby korzystać ze sklepu.
    3. Przedmiotem sprzedaży są usługi, dalej zwane usługami w grze widoczne pod adresem sklepu http://moncraft.j.pl, wszystkie usługi w grze mogą być celem reklamacji tylko jeśli przedmiot nie został otrzymany na serwerze MonCraft w grze minecraft, lub według zasad poniżej dla poszczególnych usług w grze:
      • Ranga VIP na 7 Dni - Reklamacja możliwa tylko w ciągu 24 godzin od zakupu i otrzymaniu rangi na serwerze, wszelkie przedmioty, waluta serwerowa lub inne nagrody powiązane z tą rangą mogą zostać usunięte po otrzymaniu zwrotu pieniędzy z powodu reklamacji
      • Ranga VIP na 30 Dni - Reklamacja możliwa tylko w ciągu 72 godzin od zakupu i otrzymaniu rangi na serwerze, wszelkie przedmioty, waluta serwerowa lub inne nagrody powiązane z tą rangą mogą zostać usunięte po otrzymaniu zwrotu pieniędzy z powodu reklamacji
      • Unmute - Usługa w grze odciszająca osobę wyciszoną, reklamacja możliwa tylko, gdy użytkownik zakupi usługę, gdy NIE jest wyciszony.
    4. Podczas reklamacji użytkownik może poprosić o otrzymanie usługi w grze, jeśli jej nie otrzymał po zakupie (trzeba odczekać kilka minut).
    5. Podczas reklamacji użytkownik może poprosić o zwrot pieniędzy, gdy nie otrzymał usługi w grze lub jeśli spełnia warunki podane w punkcie 3.
    6. Reklamacje można składać poprzez kontakt na serwerze discord z administracją serwera (przycisk niżej), lub poprzez kontakt e-mail (przycisk niżej) na adres [email protected] Odpowiedź na reklamacje może zająć do 48 godzin od napisania reklamacji.
    7. Podczas składania reklamacji użytkownik musi podać swoją nazwę na serwerze Moncraft w grze minecraft, dzień zakupu (godzina jest opcjonalna), sposób płatności oraz zakupioną usługę. Sprzedawca może poprosić o więcej danych do zweryfikowania użytkownika w odpowiedzi na reklamacje.
    8. Reklamacje są niemożliwe, jeśli usługa została uzyskana poprzez wykorzystanie z kodu voucher.

Wyślij E-mail Przejdź na Discord